
Позитивні зміни бренду видно неозброєним оком: логотип і фірмові кольори стали яскравішими, соковитими, насиченими.
Через 5 років прийнято відповідне рішення для того, щоб клієнти сервісу отримали ще більш вигідний, швидкий і простий сервіс онлайн кредитування в порівнянні з іншими учасниками фінансового ринку України.
Обраний для оновленого візуального образу логотип відображає ключові характеристики компанії: технологічність, багатогранність і швидкість надання послуг. Бірюзовий колір змінив звичний синій. Нові корпоративні відтінки подумки переносять кожного користувача сервісу на берег моря. Обличчям бренду залишилася чарівна дівчина з синім волоссям, яка в онлайн режимі готова відповісти на питання наших клієнтів 24/7.
Клієнти компанії Кредитон будуть проінформовані найближчим часом про те, що бренд змінив свою назву і провів вище перераховані маркетингові роботи. Незабаром будуть запущені актуальні рекламні кампанії для інформування існуючих і нових позичальників мікрофінансової організації.
Віримо, що не тільки нам весна принесла позитивні і яскраві зміни, але і в життя кожного позичальника нашої компанії. Їх на початок 2020 року налічується 107 000.


Свідоцтво про реєстрацію фінансової установи ФК №964 від 05.12.2017, видане Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг. ТОВ «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ВЕРОНА»